2012-04-11
16:46:20

Nykomling

Hej där alla goingar!
Jag är ny styrelsen för i år och jag heter Ronja Palm. Jag är 15år och man kan inte sätta en exact tid på hur länge jag ridit för jag har nog gjort det enda sedan jag kunde gå om inte innan dess ;) Jag har iaf ridit lektion på Ängensgård i 9år.. herrgud vad åren går! Och jag älskar att bara vara i stallet och gosa med alla hestarna ♥

Mitt mål med detta året är att få gjort några riktigt roliga aktiviteter med er alla och att vi kan engagera er lite mer! Vi vill ha knökfullt på alla aktiviteter och många goda skratt!

Ni kommer säkert att läsa mycket om mig här på bloggen och ni får gärna ta en titt på min egna blogg om ni törs ;) ronjapalms.blogg.se

KRAAAAAAAAM! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: