2012-04-25
22:31:42

Hoppning :D

Hej alla sötnosar!!

Idag har jag haft grönt-kortkurs och det var kul som vanligt :D imorgon har vi slutprov och jag är skit nervös in för det :S

Igår när jag red min pärla så hoppade vi :) red på min vanliga ridlektion då.
Men i början så red vi utan stigbyglar och det gick inte så bra...
Men sen sa Amanda att vi skulle hoppa utan stigbyglar och då blev alla nervösa förutom jag :P

Men det blev inte så :( för alla hade ont/trötta i benen så det blev att vi hoppade ett vanligt rättuppstående

Men men.. Nu på tisdag ska vi hoppa en bana på lektion och på söndag ska jag tävla :D så jag taggar as mycke nu :P
Men måste gå nu hejdå
Puss och kram // Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: