2011-12-26
10:40:38

God fortsättning!

Hej små rara vänner!
Har det varit en god jul eller?
Har ni fått många paket? Hårda paket? Stora paket? :D
Jag har (inte helt oväntat) blivit sjuk. Det blir jag VARJE gång vi får lov! Jag har hostat som en gammal gubbe och jag drunknar snart i mina näsdukar. På julafton var jag envis och roade mig som vanligt och körde på ändå, men på juldagen så mådde jag inte bra vill jag lova. Det blev bättre på kvällen. Men jag låg hemma hela dagen och kollade på massor av filmer och sånt :D Men idag känner jag mig mycket piggare, det lönade sig allt att stanna inne igår.. (även om det var DÖÖTRÅKIGT. Jag är en väldigt social person!) Så idag ska jag och mamma åka till Torp och försöka fynda lite på mellandagsrean :D Och sen ska jag kanske åka till stallet och pussa på söta hästar :D Fia, Gazzobrazzo pch Annastasia! Just det! Ni kanske vill veta vad jag fick i julklapp? Det var inte såå spännande, en neccesär med en mascara i, 200 kr och en trisslott :) Och så måste jag dela med mig av att på julafton red jag, Sofia, Vendela, Celina, Mimmi, Mimmis skötare Natalie och Julia ut i skogen. Och jag fick rida på min söstaste Fiaskruttis igen! Vilken lycka alltså! Kunde inte fått en bättre julklapp :') Jag ville inte hoppa av efteråt.. ;) Nu ska jag byta om och idag taggar jag till stallvärdinneridning och banhoppningsträning för allas vår käre Claes imorgon!

Kram på er busungar <3

Isabelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: